Cititorii mei

Translate

vineri, 2 ianuarie 2015

Perfect




Am citit o carte
despre chipul perfect,
scrisă de un analfabet
care glăsuia cuvinte fără sens,
fără miez,
fără ramuri şi
fără duh.

am citit-o numai aşa,
să dau paginile,
una câte una,
să le tocesc,
rotunjindu-i cifrele
care-i numerotau zilele pe scoarţa
copacului din care fusese născută.

am citit-o numai pentru că
nimeni nu mai visa,
nimeni nu adormea
cu o carte în mână,
nimeni nu mai rupea paginile
unui roman pentru a face cornete
din hârtie bătrână.

toţi scriau cu palmele îngheţate
adunându-şi răsuflarea în căuşul lor
sperând că vor fi citiţi de orbi
şi înţeleşi de roboţi.

toţi visau că citesc
a goană nebună,
îndepărtând scoarţa de pe lacrimi,
desluşind adevăratul chip
perfecţionat de timp.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!