Cititorii mei

Translate

duminică, 18 decembrie 2016

Mai mult vers decât mi se cuvine

 
 
 
M-am înțepat într-un vers
 încercând să-mi șterg o lacrimă
ce se chinuia să nu se nască,
tremurând ca marea între țărmuri.

Catargul lui s-a înfipt 
în buricul inelarului.

Sângeram un poem
despletit, 
dospit în flăcările dorului
de a-mi săruta degetele,
unul câte unul.

Lacrimile nu-mi mai curg simetrice,
ochii se întrec în metafore...,
care mai de care mai darnic,
care mai de care mai versificate.
unul lăcrimează vers alb,
celălalt rime bătătorite.

Ce s-ar fi întâmplat 
dacă aș fi avut mai mulți ochi 
decât mi se cuvine?
Cu ce fel de vers aș fi nins pagina vieții?




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!