Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 10 decembrie 2016

Resemnare





Am vrut să-ți scriu ceva cât o scânteie 
 Dar am sclipit o clipă și-am uitat, 
M-am tot gândit, dar n-am nicio idee
 Ce-am vrut să-ți spun, deși e-adevărat. 

 Am vrut să-ți spun că lumea se sfârșește 
 Dar aș minți, și-ar fi mare păcat, 
Că sufletul meu nu te mai dorește, 
 Nici asta nu-i deloc adevărat.

 Am vrut să-ți spun o vorbă, numai una,
Nu am avut cui să i-o mai rostesc,
Tu știi prea bine că urăsc minciuna
Și doar cu tine pot să mai zâmbesc. 

Am vrut să-ți spun c-am devenit scânteie 
Că te-am ascuns în zorii următori, 
Dar vezi tu, eu nu am nicio idee
 De voi putea să trag atâtea sfori.

Nu am prea multe pile-n catedrale,
Nici printre doctori nu m-am infiltrat,
Ei sunt prea sus, eu curg mereu la vale,
Cu sufletul, de lacrimi, amputat.

Am vrut să-ți spun două cuvinte parcă
Dar ți le-am repetat de mii de ori,
Încât acum sunt singură pe-o barcă,
O lacrimă zvântată de culori.

De ce mi-aș pierde timpul cu istorii
Care de care mai ieșite din comun
Când orice-aș face, nu te dau uitării,
Doar - te aștept - ... atât voiam să-ți spun. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!