Cititorii mei

Translate

miercuri, 13 august 2014

Anunţ






               Pentru iubitorii de poezie şi mai ales pentru iubitorii poeziei mele, recitată de Ştefania Popescu în cadrul emisiunilor de la Radio Clipa, pot oferi un strop de suflet, editat pe un audio-book, realizat de mine. Audio-book-ul conţine 40 poezii. Vreau să-l distribui, absolut gratuit, prietenilor postului de Radio Clipa, în mica mea vacanţă pe Litoral, care se va desfăşura în perioada 28.08.2014 - 03.09.2014, în staţiunea Eforie Sud. Doritorii sunt rugaţi să mă contacteze!

          Cu stimă,
       
      Daniela Pătraşcu - O Picătură de Suflet

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!