Cititorii mei

Translate

miercuri, 22 ianuarie 2014

Nu vreau s-adorm nesărutată





Poţi să-ntorci luna-n miezul zilei
din drumul ei fără popas,
poţi pune-n literele filei
stropi inocenţi din al tău glas.

Poţi pune stelele pe pernă,
cu raza lor să mă-nconjor
să-ţi dărui dragoste eternă
dar nu mă pedepsi... să mor...

Poţi să-mi aduci un val de mare,
cu adâncimea ei enormă,
nu mă trimite la culcare
făr-un sărut, sub nicio formă!

Nu pot s-adorm, nesărutată
de gura ta, izvor de vis,
nu mă trimite niciodată
la somn, nu îţi este permis.





2 comentarii:

  1. Poţi pune stelele pe pernă,
    cu raza lor să mă-nconjor
    să-ţi dărui dragoste eternă
    dar nu mă pedepsi... să mor...

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!