Cititorii mei

Translate

miercuri, 11 septembrie 2013

Covoare de iubire



N-am să-ţi aduc aminte că-s flămândă,
voi desena, pe norii mei, dorinţa
de a te soarbe, chiar şi muribundă
sau resemnată în nesăbuinţa
de-a te avea în inimă mereu.

N-am cum să-ţi pun iubirea la picioare,
să-i redescoperi gustul plin de viaţă
ca o pecete-n lumea asta care,
târăşte-un trup îngenunchiat prin gheaţă,
de-atâta aşteptare, dragul meu.

N-am să-ţi destăinui clipa trecătoare
dar lungă cât un veac şi jumătate,
cum mă apasă-n suflet şi mă doare
doar zi de zi, din zori şi până-n noapte,
când mă lumină numai Dumnezeu.

Am să-ţi păstrez frânturi din norii mei,
să-ţi împletesc covoare de iubire,
când vei veni, din depărtări, să-mi iei
osânda, s-o îmbraci în fericire
cu-o singură privire, dragul meu.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!