Cititorii mei

Translate

vineri, 20 septembrie 2013

Aşa a fost să fie


Poate exact aşa a fost sortit să fie,
poate că n-am murit dintr-o eroare
ci m-am născut să-ţi depăn, drept simbrie
pentru a ta iubire, vers din soare.

Poate că nopţile acelea infernale
în care nu lipeam deloc geană de geană,
n-am fost sortită, pe braţele tale
să regăsesc iubirea pământeană.

Poate că zorii-aceia înlăcrimaţi
ce mă strângeau, cu dorul lor, în chingi,
au fost rescrişi, ucişi, îndureraţi
şi-au renăscut doar ca tu să-i învingi.

Poate că într-adevăr e scrisă-n stele
iubirea ce-o păstrăm, triumfătoare,
veşnic aştern în versurile mele
pentru a ta iubire, vers din soare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!