Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 2 martie 2013

Eu voi pleca

Eu voi pleca pe-o aripă de şoaptă,
Curând, încât nu vei realiza
Că-n roua ierbii care mă aşteaptă
Îmi spăl azi dorul ce te-analiza.

Eu voi pleca departe pentr-o clipă,
Să uiţi c-am fost un freamăt de izvor,
Că am făcut de dragoste risipă
Şi din iubire, pagină de zbor.

Eu voi pleca pe-o lacrimă fierbinte
Topită-n rugul neputinţei mele
De a domni adânc în a ta minte,
Mă vei găsi pe raza unei stele.

Eu voi pleca spre geana dimineţii
Încătuşată-n zidurile reci
Lăsând în urmă mângâierea vieţii
Din care să te-nfrupţi în clipe seci.

Eu voi pleca din lacrimile toate,
Interzicând suspinul necurmat,
Dar voi sclipi în fiecare noapte
Prin praf de stele liber exprimat.

Vei înţelege, când voi fii dorinţă
Că nu am vrut decât să străluceşti
Chiar dacă am plecat în neputinţă,
Eu voi lipsi, ca tu să mă iubeşti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!