Cititorii mei

Translate

miercuri, 8 martie 2017

Dor de noi




Mi-e dor de mine,
cea care nu deschideam ochii
până nu îmi sărutai pleoapele,
cea care nu rosteam cuvântul
până nu îmi adorai silaba,
cea care nu expiram
până nu inspirai,
cea care nu plouam
până nu frigeai ca soarele în luna iulie,
luna nașterii tale,
și tremuram ca februa­rie,
luna nașterii noastre.
Mi-e dor de noi!
Niciodată nu ne vom pierde,
pentru că ne-am născut pentru noi. 

Ridică-mă pe palma ta
și sărută-mi călcâiele
cum făceai de obicei...
Mi-e dor de mine,
cea care îți modela cuvintele,
le colora cu sufletul
așternându-l în versuri fără preţ. 

Mi-e dor de mine…
sunt la șase ore distanţă de tine…
și totuși ne desparte 
doar o picătură. 

E stropul pe care-l voi bea 
în această noapte în cinstea ta...
 Acum pot zâmbi…
Eşti aici… în sufletul meu. Pe veci.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!