Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 21 ianuarie 2017

Dezbracă-mă...





                                                                                 Îmbracă-mă în versuri dezlânate
punându-mă pe primul loc,
să-ți fiu metafora din toate
rimele arse fără foc.

Șoptește-mi la ureche vers mirific
din strofa care-ți place mai puțin,
din sute de stejari să-ți identific
sărutul crunt, să simt că-ți aparțin.

Rostește-mi zorii fără calendare
și roua verilor de sub călcâi,
să uit de tot ce arde, tot ce doare
să-ți împletesc din șoapte verzi... ''rămâi!''

Dezbracă-mă apoi de rima simplă
și de metafora fără surâs,
să-ți despletesc săruturi vii pe tâmplă
să luăm toate lacrimile-n râs.

Un comentariu:

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!