Cititorii mei

Translate

marți, 1 aprilie 2014

Risipă

 
 
Am vrut să-ţi spun
că-n lipsa ta
se zvântă
versul de culoare.

să-ţi spun că,
pentru-a regreta
valuri de dor mă mai supun
crivăţului care cânta
de disperare.

Sub vers am vrut
să te ascund,
să nu îmi mai percepi dorinţa,
triumfătoare să-ţi pătrund,
toată fiinţa.

Am vrut să zbor
fără aripă,
să rătăcesc printre nămeţi
urlând de dor
să fac risipă
întregii vieţi.

adorm în zori cu tine-n gând
din lipsa ta pictez năframă,
sute de lacrimi, spumegând,
te strigă ne-încetat, te cheamă...

Am vrut să-ţi spun,
din vina mea
te-ai risipit,
argint de stea
dar te-am iubit.
 





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!