Cititorii mei

Translate

vineri, 5 octombrie 2018

Pentru a deveni întreg


Mi-a fost dat să mușc din soare
într-o noapte fără stele,
Să rămân vieții datoare
pentru versurile mele.

Mi-a fost sortit să-mi iau zborul
cu-aripile toate frânte,
Să renasc precum ulciorul
spart în drumul greu spre munte.

Mi-a fost dat să-mi scriu trecutul
în culori nepământești,
Să m-aline numai scutul
zorilor ce-mi dăruiești.

Mi-a fost dat să scriu pe stele
despre ochii tăi cei verzi,
Pentru clipele acele
când ai să mă descifrezi.

Ți-a fost dat să-ntorci privirea
și să rămâi năucit
că nu a murit iubirea
noastră, cât timp ai lipsit.

Acum aduni în grădină
florile din a ta carte,
scăpând de singura vină
de-a le iubi de departe.

Ne-a fost dată depărtarea
să ne cântărim iubirea,
Să vărsăm lacrimi ca marea
pentru-a gusta fericirea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!