Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 29 septembrie 2018

Vine sfârșitul

La un strop de vișinată,
și ciorba pe aragaz
mă gândesc cum s-o fac lată
să v-o tot fac în necaz,
și v-anunț așa cu foc
ca să vă iau piuitul,
că nu mai aveți noroc,
de mâine vine sfârșitul.


Să nu cumva să v-opriți
ca și caii la răscruce
anunțul distribuiți
să vedem unde ajunge...?!?!
eu l-am scris în graba mare
că n-am timp să mai gândesc,
v-am spus că fac de mâncare
după... vreau să m-odihnesc!

Ce te miri așa măi frate?
tu nu vezi ce se întâmplă?
unii-n față, alții-n spate,
ceilalți, ca păduchii-n tâmplă
se înghesuie, se-agită
de parcă n-ar avea loc
nici pe sobă, nici pe plită...
oameni fără de cojoc...

Mâine, după cum se știe
vine încă un sfârșit...
ce te miri așa bădie
încă nu ai share-uit? 
vestea-i tragică oricum,
timpul n-ai cum să-l oprești
Septembrie-i dus de-acum
mâine doar... și-apoi zâmbești.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!