Cititorii mei

Translate

joi, 29 decembrie 2016

Cât mai e vreme



De-ar fi să fiu un fir de crin albastru, 
Să-mi fii parfumul ce alungi suspinul
Cu glasul tău - fiorul unui astru -
Mi-aș răstigni în inimă tot chinul.

De-ar fi să fiu iubirea înghețată 
În pieptul celor ce frâng răsăritul, 
Aș înflori din ochii tăi, purtată 
De-un dor nebun, ce-ntrece infinitul.

Ești sufletul ce-mi toarnă-n suflet soare,
​Pe l​acrima ce-a ​curs​ neîncetat 
Când versul se așterne la-ntâmplare
Din călimara cerului visat.

Ești cel ce mi-a ucis lacrima tristă 
Pe care o purtam în buzunar 
La loc călduţ, un nufăr pe-o batistă, 
Sub gerul iernii, rupt din calendar. 

Ești ceea ce ar trebui să fiu
La brațul dimineților prezente, 
Aprinde-mă cât nu e prea târziu, 
Iar stelele, geloase, nu-s atente. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!