Cititorii mei

Translate

luni, 28 septembrie 2009

Cred că ...

Cred că...teama am învins
Lângă tine ...şi... nu-i vis,
Cred că timpul a trecut
De nici nu am priceput
Cînd şi unde a fugit...
Cred că astăzi am zâmbit
Peste puterile mele.
Cred c-a fost zi de ...cinci stele.
Cred că-n mine mai există
Puterea de-a nu fi tristă
Cînd îmi inspiri...nu ştiu ce
Cred că ... nu sunt chiar rece,
Cum credeam, eu, despre mine
Dar... vom mai vedea şi mâine
Deși, cred că pot păși
Spre ,,mai mult'' în ...altă zi!
Cred că stelele-au dansat
Atunci când m-ai sărutat
Cred că-n miez de vară-a nins
Aseară când am atins
Cele mai înalte culmi
Din Universul cu lumi,
Universul plin de astre
Şi cu bolțile albastre,
Univers şi Paradis,
Atingând realul vis
Din Paradis şi-Univers,
Toate relele s-au șters
Ca malul mării scăldat
Şi totul s-a preschimbat
Din coșmar în minunat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!