Cititorii mei

Translate

duminică, 1 decembrie 2013

Să pleci!



Să-ţi faci bagajul într-o noapte
şi într-o zi să pleci din mine,
să-ngropi sărutul dintre şoapte
sub trenurile fără şine.

Să nu-mi mai osândeşti apusul
nici zorii să nu-mi mai inunzi,
mereu îmi dăruiai opusul,
acum n-ai chef să te ascunzi.

Să pleci din mine ca furtuna,
să uit de tine ca de-un spin
pictat cu lacrima pe luna
ce ne privea cum ne iubim.

Să pleci departe, să n-am unde
să te găsesc, oricât aş vrea,
nu am avut unde pătrunde
fiindcă, ţi-ai ascuns inima.

Degeaba-ncerci să strigi din poartă
că totul este cum a fost,
numai ai loc în a mea soartă,
te zbaţi zadarnic, fără rost.

E prea târziu să-ţi caut vină,
şi mai târziu să te ascult,
eşti liber să porţi pe retină
tot ceea ce-ai dorit mai mult.

Numai pot fi scut între tine
şi lumea care ne-nconjoară,
să pleci şi să îţi fie bine,
ţi-o spun pentru ultima oară!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!