Cititorii mei

Translate

vineri, 16 aprilie 2010

Voi reusi sa-ti spun...



Printre copaci înalți, frunze de vânt bătute...
Te-am căutat azi noapte... ce te-am mai căutat...
Urcam așa de greu... parcă urcam pe-un munte,
Parcă eram... în junglă..mă zbăteam neîncetat
S-ajung, să îți spun tot... totul de-a fir a păr
De parcă se sfârșea lumea și nu aflai
Că încă te iubesc, că-mi e așa de dor
Să mă îmbrățișezi și un sărut să-mi dai.
Știam că ești acolo, ascuns pe undeva...
Știam că voi învinge, de fapt așa simțeam...
Oricât ești de departe, tot te voi revedea.
Printre copaci înalți...singură mă zbăteam
Și-mi încolțea în minte mereu un gând nebun...
De n-am să reușesc, pe frunze am să-ți scriu
Cât de mult te iubesc și tot ce vreau să-ți spun,
Dar am să te găsesc până nu-i prea târziu,
Voi scrie pe-a mea boltă cu litere enorme
Că încă te iubesc, chiar dacă timpul curge,
Iubirea ce ți-o port n-are mai multe forme
Iar dorul mă-încolțește și-n suflet mă împunge,
Chiar dacă ești departe, în vise te găsesc
Iar într-o zi, iubite, orice s-ar întâmpla
Voi reuși să-ți spun cât de mult te iubesc...
Și-asta nu doar în vis...ci chiar în fața ta.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!