Cititorii mei

Translate

joi, 1 octombrie 2009

VOI REUŞI !








Mă doare rău că n-am putere
Să fac ceva, cât de puțin...
S-alung din jur aşa durere,
S-alung ...atât-amar şi chin...
Mă doare...că nu pot să fac
Din buruiană ...flori de câmp
Dintr-un ciulin...un liliac
Şi să salvez totul la timp,
Mă doare că nu sunt în stare,
S-aduc un zâmbet în priviri
Să dau a curcubeului culoare
Lângă miros de trandafiri,
Petala lor catifelată,
Mă doare când o ofilesc
Doar cu privirea-mi supărată,
Mă doare dar nu prididesc
Să-adun florile dintr-o dată
Tuturor să le dăruiesc,
Dar am speranța că-ntr-o zi
Oricine, orice ar încerca...
Să-nving, sigur voi reuși
Şi zâmbet pe chip voi avea,
Azi... nu aş vrea să molipsesc
Dar, multe lacrimi mă cuprind
Îmi este greu să şi vorbesc
De parcă-n flăcări mă aprind.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!